مطا لب درج شده نظر **خراسانی ** نمی باشد.

آرشیو خراسانی

۱۳۸۸ مهر ۹, پنجشنبه

حتما به وقت درست سرنوشت كارهاي تازه را نيز اعلام خواهم كرد

سيد علي صالحي در گفت‌وگو با ايلنا:
شاعر «نامه‌ها»‌ و «نشاني‌ها» مدت‌هاست منتظر انتشار آثار خود است

طبق معمول و مثل هميشه مشغول كارم و شعر همچنان به راه خود ادامه مي‌دهد آن هم پر اميدتر و حتما به وقت درست سرنوشت كارهاي تازه را نيز اعلام خواهم كرد.
سيد علي صالحي در گفت‌وگو با ايلنا با اشاره به كتاب‌هاي چاپ‌ شده خود گفت: «رد پاي گل سرخ»‌ در مجموعه شعري است كه از سوي موسسه انتشاراتي نگاه به ويژه كتاب وزارت ارشاد سپرده شده تا مراحل كسب مجوز را بگذراند.
وي همچنين اضافه كرد: نقد شعر «ما نبايد بميريم، روياهاي مادر مي‌شوند»‌ كار ديگري است كه هنوز مجوز نگرفته و مشمول مراحل مجوز است و به اهتمام انشارات آگاه منتشر خواهد شد.
علي صالحي در كتاب «انيس»‌ اشاره كرد و گفت: اين كتاب آخر اين هفته به بازار مي‌آيد. شعرهاي اين نشر كتاب دستاورد سال‌هاي 83 تا اوايل 87 خورشيدي است كه اميدوارم بي‌دردسر وارد بازار و جامعه فرهنگي شوند.
گفتني است كه بعد از چند سال كه دفتر شعر «دعاي زني در راه ...» و «كوروش، شهريار روشنايي ما» ناياب بوده‌اند، انتشارات ابتكار نو مشغول مهيا كردن زمينه چاپ چهارم «دعاي زني در راه .... » همراه با دكلمه و لوح فشرده آن و چاپ سوم «كوروش شهريار روشنايي ما»‌است.
صالحي گفت: طبق معمول و مثل هميشه مشغول كارم و شعر همچنان به راه خود ادامه مي‌دهد آن هم پر اميدتر و حتما به وقت درست سرنوشت كارهاي تازه را نيز اعلام خواهم كرد

هیچ نظری موجود نیست: