مطا لب درج شده نظر **خراسانی ** نمی باشد.

آرشیو خراسانی

۱۳۸۸ آبان ۴, دوشنبه

همان‌طور که در حق مولوی ها و امیر اسلان‌های نامدار کوتاهی کرديم این‌بار در حق رودکی این اتفاق افتاد.

دلیل کم‌کاری‌های اخیرم درد شکستی است که هنوز از نمایش رودکی با خود حمل می‌کنم، در دلی که به دلیل تنگ نظری برخی از مسئولین اتفاق افتاد و من را مجبور به شکست کرد، شکستی که یک گروه 60 نفره را شامل خود کرد.

علی پویان که سال پیش نمایش رودکی را به بهانه سال رودکی در تالار وحدت به روی صحنه برد ، گفت : من با نمايش تراژدي رودکی و اتفاقاتي كه براي اين اثر نمايشي افتاد ،شکست خوردم.
اين کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار ايلنا با اشاره حضور كمرنگ خود در عرصه تئاتر گفت : دلیل کم‌کاری‌های اخیرم درد شکستی است که هنوز از نمایش رودکی با خود حمل می‌کنم، در دلی که به دلیل تنگ نظری برخی از مسئولین اتفاق افتاد و من را مجبور به شکست کرد، شکستی که یک گروه 60 نفره را شامل خود کرد.
به گفته پويان همان‌طور که در حق مولوی ها و امیر اسلان‌های نامدار کوتاهی کرديم این‌بار در حق رودکی این اتفاق افتاد. نمایشی که در این جا در وطن رودکی از آن استقبالی نشد اما در تاجیکستان با استقبال مسوولان فرهنگي اين کشور مواجه است،
كارگردان نمايش تراژدي رودكي از اجراي مجدد اين اثر نمايشي در تاجيكستان خبر داد و گفت : اين اثر نمايشي امسال هم با حضور بازيگراني چون ایرج راد، اصغر همت، الهام پاوه‌نژاد و جمعی دیگر از بازیگران در تاجیکستان به اجرا در خواهد آمد.
پويان با اشاره به فعاليتهاي ديگر خود در عرصه تئاتر گفت : هم اكنون مشغول آماده سازي نمايش ” همه پسران من ” نوشته علي پويان هستم كه در حال انجام مراحل بازنويسي نمايشنامه توسط نادر برهاني مرند است .
اين كارگردان تئاتر درباره بازيگراناين اثر نمايشي هم خاطر نشان كرد : هنوز بازیگران این نمایش انتخاب نشده‌اند زیرا اکثر کسانی‌که قرار است انتخاب شوند در حال حاضر مشغول به کار هستند. البته آن چيزي كه تاكنون مشخص شده ، اجراي نمايش در اواخرسال جاري در مجموعه تئاتر شهر است .

هیچ نظری موجود نیست: