مطا لب درج شده نظر **خراسانی ** نمی باشد.

آرشیو خراسانی

۱۳۸۸ مرداد ۲۲, پنجشنبه

زندگی باران خوش زندگانی . بر گیاهان تشنه تابستانی

زندگی سراب نیست!
زندگی جنگ نیست!
زندگی رویاست!

زندگی ایستادن در کنار جاده و نگاه کردن به شقایق هاست.

زندگی لحظه کشف مهربانی دو نگاه

در حین جدائی
زندگی باران خوش زندگانی

بر گیاهان تشنه تابستانی
زندگی بچه های کوچک گل فروش
در ابراز دوستی من و تو

زندگی دیدن روی ماه تو

در تاریکی لحظه های یک زمان
زندگی خاریدن پشت من
در رابطه یک نیاز

زندگی رویاهای دور . دور
در حین راه رفتن . راه گم کردن

زندگی خنده ی تو
در پناه دلگیری من . گاهی وقت

زندگی رود ملایم پر پیچ وخم
در پای کوههای مغرور بلند

زندگی سفره صبحانه گل افشان مادرم
در صبحگاهان فرح بخش و سبز حیاط خانمان

زندگی خنده من . خنده تو
رقص قاصدک ها در طول زمان

زندگی شک من. تردید تو
در قدرت. قدرت مندان

زندگی لحظه های آرامش من
در هنگام بوسه زدن بر دستان تو

یا که لحظه دلتنگی من
از هجوم کاسبان در بازار ها




هیچ نظری موجود نیست: